Jarmo Nieminen

Yrittäjä, kaupunginvaltuutettu, saaristo-opas, luontokuvaaja ja palkittu tietokirjailija. Everstiluutnantti evp. Helsingin luonnonsuojeluyhdistyksen puheenjohtaja ja Malmin lentoaseman ystävien varapuheenjohtaja.

Arvostan yhdessä tekemistä, yritteliäisyyttä, suoraselkäisyyttä ja määrätietoista päätöksentekoa.

DUUNARISTA UPSEERIKSI, YRITTÄJÄKSI JA KUNNALLISVAIKUTTAJAKSI

Jarmo on paneutunut Helsingin ympäristö- ja energiakysymyksiin sekä kaupungin kaavoittamiseen, rakentamiseen ja kunnossapitoon. Hänet tunnetaan myös Helsingin luonnon, virkistys- ja viheralueverkoston mm. Keskuspuiston, Vartiosaaren, Tuomarinkylän, Lauttasaaren, Meri-Rastilan sekä Malmin lentokentän ja Santahaminan puolustajana.

Jarmo haluaa edistää yrittäjien ja maanpuolustuksen toimintaedellytyksiä sekä torjua eriarvoistumista ja syrjäytymistä Helsingissä.

Kunnallispolitiikassa hän on osoittautunut toimeenpanijaksi ja yhteistyön rakentajaksi yli puoluerajojen. Hän ajaa hallintoon selkeitä johtamisprosesseja. Jarmo tunnetaan valtuustossa selkokielisyydestään ja päätöksentekokyvystään. Jarmolla on laaja elämänkokemus duunarina, upseerina, kunnallispäättäjänä ja yrittäjänä.

Ammatti/nimike: Saaristo-opas, everstiluutnantti evp.
Luottamustoimi: Kaupunginvaltuutettu
Twitter-nimi: @jarmo_nieminen