Antti Möller

Olen 37-vuotias varavaltuutettu ja yleisten töiden lautakunnan jäsen. Asun Vallilassa vaimoni ja kahden pienen poikani kanssa. Lähiympäristöön ja Helsingin kehittämiseen vaikuttaminen on ollut intohimoni jo pitkään: ennen paikallispolitiikkaan lähtemistä toimin vuosia kansalaisjärjestöissä. Olen myös yksi Konepaja-liikkeen perustajista.

Haluan tehdä Helsingistä maailman parhaan kaupungin asua ja elää. Se tarkoittaa minulle kiinnostavampaa, kestävää ja monipuolista kaupunkiympäristöä, jossa on laaja kävelykeskusta sekä laadukkaat pyöräilyn pääväylät. Lasten, nuorten ja lapsiperheiden parempi arki syntyy panostamalla päivähoitoon ja varmistamalla, että jokaisella on laadukas lähikoulu. Helsingin liikuntamahdollisuuksia parannetaan tekemällä höntsääminen helpoksi kaikille ja rakentamalla lisää lähiliikuntapaikkoja.

Rakkaudesta Helsinkiin.

Ammatti/nimike: Viestintäasiantuntija
Luottamustoimi: Varavaltuutettu
Twitter-nimi: @AnttiMoller